Välkommen till Krama - unika & personliga barnkläder!

Varma kramar är en blogg där du finner unika och personliga barnkläder av märket Krama. Det är jag som designar och sedan syr eller stickar kläderna. För att göra dem unika har jag valt att bara skapa ett eller ett fåtal av varje plagg och för att dessutom sätta en personlig prägel på dem så smyckas många plagg med bokstäver eller andra fina detaljer.

Varma kramar, Therese

torsdag 13 maj 2010

Tänk vad tiden går...













Idag har jag rensat och sorterat lite bland vår dotters urvuxna kläder och hittade då en del av det som jag sydde innan vår lilla prinsessa kom till världen. Det är bara att konstatera att tiden går fort, otroligt fort! Trots att det bara är drygt ett år sedan har jag otroligt svårt för att minnas att lilla Elsa har varit så liten... Kände bara för att dela med mig lite av några bilder på de små kläderna och på vår lilla Elsa under hennes första veckor i livet! Ha en härlig helg!!!
Varma kramar, Therese

3 kommentarer:

  1. Men så fina kläder du syr. Synd att mina barn är 19 & 16...hihi

    Ha en skön söndag! Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Tack, tack! Ja de är kanske lite väl stora för kramakläder ;0)

    SvaraRadera
  3. Den översta klänningen föll jag pladask för, underbart färggrann :) synd att jag har 2 grabbar :) Jo, de växer fort de små liven :)

    SvaraRadera