Välkommen till Krama - unika & personliga barnkläder!

Varma kramar är en blogg där du finner unika och personliga barnkläder av märket Krama. Det är jag som designar och sedan syr eller stickar kläderna. För att göra dem unika har jag valt att bara skapa ett eller ett fåtal av varje plagg och för att dessutom sätta en personlig prägel på dem så smyckas många plagg med bokstäver eller andra fina detaljer.

Varma kramar, Therese

onsdag 26 maj 2010

Ny chef!

I måndags började jag jobba igen efter ett och ett halvt års föräldraledighet. Må tro att det känns konstigt! Ja, jag gissar att ni är många som vet precis vad jag menar... På ett sätt känns det som om det var igår man lämnade jobbet och på ett annat som evigheter sedan. Min lilla chef, Elsa här hemma har tillåtit mig att designa mönster lite då och då och när hon sovit har hon även tillåtit mig att sy en del. Min nya chef tror jag dock inte skulle uppskatta att jag började rita mönster under förmiddagsmötet eller plocka fram symaskinen under lunchen... Detta gör som ni förstår att det blir svårare för mig att genomföra beställningar med kort varsel, men jag hoppas att ni kan ha lite framförhållning och att ni har överseende med lite längre leveranstider under en tid framöver!

Jag har en del kläder som ligger näst intill klara, dessa kommer färdigställas under helgen så snart får ni se lite nytt!

Ta hand om er kära vänner!

Varma kramar, Therese

1 kommentar:

  1. Hej och stooort grattis, du har vunnit i en tävling hos mig! Var snäll och maila mig ditt önskemål och din adress!

    jordgubbarmedmjolk@yahoo.se

    Mvh Miriam

    SvaraRadera