Välkommen till Krama - unika & personliga barnkläder!

Varma kramar är en blogg där du finner unika och personliga barnkläder av märket Krama. Det är jag som designar och sedan syr eller stickar kläderna. För att göra dem unika har jag valt att bara skapa ett eller ett fåtal av varje plagg och för att dessutom sätta en personlig prägel på dem så smyckas många plagg med bokstäver eller andra fina detaljer.

Varma kramar, Therese

torsdag 13 maj 2010

Nu finns Krama-kläder på Sally Bazar!

För ett antal månader sedan var jag inne hos Linda i hennes mysiga lilla butik Sally Bazar på Ånäsvägen i Göteborg för att handla tyg. När vi hade stått och pratat en stund vid disken berättade Linda att hon gärna tar in produkter i små upplagor från mindre företag och verksamheter i sin butik. Hon visade mig en tom stång och sa; här skulle jag vilja ha lite barnkläder hängandes framöver. Jag berättade då om Krama och Linda erbjöd sig direkt att sälja mina kläder i sin butik! Åååå vad kul kände jag och tänkte att inom ett par veckor skulle mina kläder hänga på den där stången inne på Sally Bazar. Så blev det dock inte riktigt, tiden har bara sprungit iväg, men nu äntligen har jag levererat lite kläder till butiken!

Vill du se mina kläder live eller köpa fina inredningsprylar så besök Sally Bazar på Ånäsvägen 20 (nära Redbergsplatsen) i Göteborg! Ett stort tack till Linda!

Varma kramar, Therese!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar