Välkommen till Krama - unika & personliga barnkläder!

Varma kramar är en blogg där du finner unika och personliga barnkläder av märket Krama. Det är jag som designar och sedan syr eller stickar kläderna. För att göra dem unika har jag valt att bara skapa ett eller ett fåtal av varje plagg och för att dessutom sätta en personlig prägel på dem så smyckas många plagg med bokstäver eller andra fina detaljer.

Varma kramar, Therese

måndag 31 maj 2010

Min lilla Kramatjej!




Hoppas att alla mammor hade en mysig dag igår! Själv hade jag en jättehärlig dag där jag blev uppvaktad med fina blommor och presentkort av min lilla Elsa!
Varma Kramar, Therese

4 kommentarer:

  1. Hur söt får man vara? Hon é underbar! Som mor sin ;-) kram på er!

    SvaraRadera
  2. finaste lilla/stora tjejen elsa såååååååååååååå söt kram på er

    SvaraRadera
  3. ÅÅh vilka söta kläder hon har! En riktig sötnos.

    SvaraRadera