Välkommen till Krama - unika & personliga barnkläder!

Varma kramar är en blogg där du finner unika och personliga barnkläder av märket Krama. Det är jag som designar och sedan syr eller stickar kläderna. För att göra dem unika har jag valt att bara skapa ett eller ett fåtal av varje plagg och för att dessutom sätta en personlig prägel på dem så smyckas många plagg med bokstäver eller andra fina detaljer.

Varma kramar, Therese

måndag 26 juli 2010

Set till liten pojke!


Detta lilla set sydde jag igår till min kära "kusin" som fick en liten son för ca en månad sedan! Såväl byxan som mössan är sydda i ett mjukt, härligt trikåtyg i ljus turkos med svarta-vita apor. Tidigare i veckan sydde jag ett liknande set på beställning till en liten nyfödd flicka. I detta fall använde jag samma tyg fast då med rosa botten... Tyvärr var jag som vanligt allt för snabb med att få iväg beställningen och glömde därmed inte fotografera setet. Jag har dock för avsikt att sy ett par likadana till min lilla tös och återkommer med bilder på det rosa tyget så snart de är klara!

Ta hand om er!
Varma kramar, Therese

4 kommentarer:

  1. sååå fina!! Jag gör en beställning redan nu till min lille kille både mössa och byxor vill jag ha till honom nu till hösten. Du är så bra!!!

    SvaraRadera
  2. Oj så fina saker du syr!! Gillar!! Lägger till dig i min blogglista!

    SvaraRadera
  3. Du har sytt väldigt mycket fint! Jag har inte sett din blogg tidigare, men nu finns den på min blogglista! =)

    SvaraRadera
  4. Så fin!! Du är så duktig!!
    Jag tycker att du ska satsa på att designa kläder:):):)
    Jag hejar på dig!

    Soffan som du gillade fick jag när våra vänner skulle flytta och dom ville inte "släpa" med sig en soffan till nya hemmet,hihi!
    Ibland händer det:)

    Och sen så målade jag den vit, den är nästan som en skulptur i rummet nu:)
    Ha en fin början på din höst!
    STOR Kram Annaleena

    SvaraRadera