Välkommen till Krama - unika & personliga barnkläder!

Varma kramar är en blogg där du finner unika och personliga barnkläder av märket Krama. Det är jag som designar och sedan syr eller stickar kläderna. För att göra dem unika har jag valt att bara skapa ett eller ett fåtal av varje plagg och för att dessutom sätta en personlig prägel på dem så smyckas många plagg med bokstäver eller andra fina detaljer.

Varma kramar, Therese

tisdag 13 juli 2010

Ballongkjol till treåring!



Min kära vän Anna gjorde en ny beställning när vi träffades vid midsommar. Anna hade ett gamalt retrotyg hemma, i vilket hon gärna ville jag skulle sy något till hennes lilla treåriga Ebba. Jag fick fria händer och här ser ni resultatet - en liten ballongkjol! Själv är jag ju inte så retro av mig men tycker att kjolen blev jättesöt. Återkommer med livebilder när jag träffat lilla Ebba...

Varma Kramar, Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar