Välkommen till Krama - unika & personliga barnkläder!

Varma kramar är en blogg där du finner unika och personliga barnkläder av märket Krama. Det är jag som designar och sedan syr eller stickar kläderna. För att göra dem unika har jag valt att bara skapa ett eller ett fåtal av varje plagg och för att dessutom sätta en personlig prägel på dem så smyckas många plagg med bokstäver eller andra fina detaljer.

Varma kramar, Therese

onsdag 7 juli 2010

Äntligen semester!!




Hej alla kära kunder och vänner!

Jag hoppas att ni får tillfälle att njuta av vår fantastiska sommar som äntligen kommit till oss! Själv gick jag på semester i måndags, vilket känns jätteskönt. Nu ska jag ha sex underbara veckor tillsammans med min familj och jag hoppas också att få till en och annan sytimme ;0)

Det var ett tag sedan jag sydde dessa små schaletter, några har jag gett bort, men idag fick jag tummen ur att fotografera de jag har kvar. Schaletterna är sydda i mjuka bomullstyger och kantade med vackra bomullsband. Jättesöta i stället för hätta eller solhatt för att skydda våra små gryns huvud från solens starka strålar.

De tre översta i inlägget; den vita med blå blommor, den rosa med vita prickar samt den vita med vita blommor och rosa kant är alla till försäljning! Pris: 99:-/st

De senare bilderna i inlägget visar min lilla Elsa i sin Kramakjol och sin Kramaschalett med broderad blomma. Vill du ha broderad blomma , boksav eller annat på din schalett så tillkommer 40-60:-

Önskar du schalett i andra färger så hör av dig så ser jag över mitt tygförråd och försöker fixa något efter dina önskamål!

Varma kramar, Therese

3 kommentarer:

  1. Helt underbara!! så fint att ha tillsammans med kjolen som man köper från Krama också!!

    SvaraRadera
  2. Så fiiina:):):)
    Jag gillade byxorna som du visade innan med!
    Önskar dig en underbar semester,
    Kraam Annaleena

    SvaraRadera
  3. Tack gulliga ni!
    Varma (i dubbel bemärkelse) kramar, Therese :)

    SvaraRadera