Välkommen till Krama - unika & personliga barnkläder!

Varma kramar är en blogg där du finner unika och personliga barnkläder av märket Krama. Det är jag som designar och sedan syr eller stickar kläderna. För att göra dem unika har jag valt att bara skapa ett eller ett fåtal av varje plagg och för att dessutom sätta en personlig prägel på dem så smyckas många plagg med bokstäver eller andra fina detaljer.

Varma kramar, Therese

söndag 15 augusti 2010

Ny återförsäljare av Krama!!!



Jag har ju helt glömt av att berätta att Krama under våren har fått sin andra återförsäljare!

För en tid sedan kontaktade Sofia Stahl, på  Designgallerian VarUnik, mig och undrade om jag ville sälja mina Kramakläder på den webbutik som hon driver. Det ville jag såklart jättegärna och sedan en tid tillbaka har vi ett samarbete där jag bla säljer byxor, klänningar, kjolar och barnmössor på VarUnik. Ville bara berätta och rikta ett stort TACK till Sofia som tror på mig och mina kläder!!!

Ha en fortatt bra söndag!
Varma kramar, Therese

1 kommentar: