Välkommen till Krama - unika & personliga barnkläder!

Varma kramar är en blogg där du finner unika och personliga barnkläder av märket Krama. Det är jag som designar och sedan syr eller stickar kläderna. För att göra dem unika har jag valt att bara skapa ett eller ett fåtal av varje plagg och för att dessutom sätta en personlig prägel på dem så smyckas många plagg med bokstäver eller andra fina detaljer.

Varma kramar, Therese

lördag 3 april 2010

Glad Påsk!

Kära kunder och bloggläsare! Vill bara önska er alla en Glad Påsk och en härlig helg i solen. Själv befinner jag mig på Öland där våren äntligen kommit! Det är så härligt när våren smyger sig på och visst blir man sugen på att utöka våra småttingars garderober?!?! Det har blivit en del tid framför symaskinen under de senaste veckorna och under nästa vecka lovar jag att presentera lite vårnytt! Ta hand om er tills dess och ha, som sagt, en riktigt härlig påsk!

Varma kramar, Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar