Välkommen till Krama - unika & personliga barnkläder!

Varma kramar är en blogg där du finner unika och personliga barnkläder av märket Krama. Det är jag som designar och sedan syr eller stickar kläderna. För att göra dem unika har jag valt att bara skapa ett eller ett fåtal av varje plagg och för att dessutom sätta en personlig prägel på dem så smyckas många plagg med bokstäver eller andra fina detaljer.

Varma kramar, Therese

torsdag 8 april 2010

Vårbyxor och shorts till lillkillen!













Här kommer lite vårbyxor! De marina shortsen med vita stjärnor och pressveck är ett nytillskott i sortimentet. Shortsen är sydda i ett tunt bomullstyg med en mjuk vit mudd, vilket gör den skön för lillkillen att bära i sommar. Byxan kan med fördel användas under en lång tidsperiod - först som trekvartsbyxa och när barnet blir lite längre som shorts.

Trikåbyxorna med lång mudd börjar bli en "standardbyxa" i mitt sortiment. Det är verkligen kul att så många gillar den! Ovan ser ni tre olika alternativ men de går att få i många andra färger och storlekar!

Som ni ser visar jag även lite matchande mössor... fler kommer snart!

Varma kramar, Therese

Trikåbyxa med lång mudd Pris: 245:-
Mössa Pris: 179:-

1 kommentar:

  1. Vilka fina grejer du gör! Jag har kollat runt på din blogg en tid, fick tips om dig via min syster, som känner din syster...! Lill-syrran var hos din syster för ett litet tag sedan, och såg dina kläder live, och hon var imponerad! Hon pratade väldigt gott om bla. shortsen, och de ser ju kanonfina ut!

    SvaraRadera