Välkommen till Krama - unika & personliga barnkläder!

Varma kramar är en blogg där du finner unika och personliga barnkläder av märket Krama. Det är jag som designar och sedan syr eller stickar kläderna. För att göra dem unika har jag valt att bara skapa ett eller ett fåtal av varje plagg och för att dessutom sätta en personlig prägel på dem så smyckas många plagg med bokstäver eller andra fina detaljer.

Varma kramar, Therese

tisdag 16 mars 2010

Våren smyger sig på!









Nu börjar man allt få lite vårkänslor! Idag skiner solen utanför fönstret och snön smälter sakta men säkert bort. Jag ville därför passa på att visa Elsa i sitt nya vårkitt bestående av mössa, halsduk och vantar tillsammans med jeansjacka från, hör och häpna, pojkavdelningen på KappAhl. Visst är den fin? jag kunde bara inte motstå! Mössan är lite, lite stor, men jag tycker att det är ganska coolt. Nu sitter den löst och när hösten kommer kan hon fortfarande ha den, men då lite tightare! Ta vara på våren!
Varma kramar, Therese

2 kommentarer:

  1. Lika fina kläder som vanligt, och underbara foton på söta Elsa. Anton har en precis likadan bil. :-)Kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Lika fina kläder som vanligt, du är så kreativ och duktig. Fotona är underbara på söta lilla Elsa. Anton har en precis likadan bil. :-) Kram Jessica

    SvaraRadera