Välkommen till Krama - unika & personliga barnkläder!

Varma kramar är en blogg där du finner unika och personliga barnkläder av märket Krama. Det är jag som designar och sedan syr eller stickar kläderna. För att göra dem unika har jag valt att bara skapa ett eller ett fåtal av varje plagg och för att dessutom sätta en personlig prägel på dem så smyckas många plagg med bokstäver eller andra fina detaljer.

Varma kramar, Therese

torsdag 8 april 2010

Vårkjolar till lilltjejen!



















Jag lovade i förra inlägget att jag under denna vecka skulle presentera lite vårnytt. Här kommer till att börja med lite kjolar. Några är beställningar som skickats iväg och andra finns till försäljning. Men som ni vet, det är bara att skicka mig ett mail och berätta vad ni är intresserade av samt vilken storlek så fixar vi det!!
Varma kramar, Therese
Kjol med "rak" volang Pris: 245:-
Kjol med veckad volang Pris: 275:-

1 kommentar: