Välkommen till Krama - unika & personliga barnkläder!

Varma kramar är en blogg där du finner unika och personliga barnkläder av märket Krama. Det är jag som designar och sedan syr eller stickar kläderna. För att göra dem unika har jag valt att bara skapa ett eller ett fåtal av varje plagg och för att dessutom sätta en personlig prägel på dem så smyckas många plagg med bokstäver eller andra fina detaljer.

Varma kramar, Therese

måndag 27 september 2010

Ännu en återförsäljare av Krama!

Får väl börja med att be om ursäkt för att jag varit dålig på att komma med nyheter och inlägg, men tiden har tyvärr inte räckt till. Men jag måste ju berätta att jag fått min tredje återförsäljare!! Butiken Busiga Björnar i Malmö har nu tagit in Kramamössor i sitt sortiment!! Det känns jättekul och jag vill rikta ett stort tack till Annelie och Rita som tror på mig!
Lovar att visa lite fotograferade beställningar inom kort!

Varma Kramar, Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar