Välkommen till Krama - unika & personliga barnkläder!

Varma kramar är en blogg där du finner unika och personliga barnkläder av märket Krama. Det är jag som designar och sedan syr eller stickar kläderna. För att göra dem unika har jag valt att bara skapa ett eller ett fåtal av varje plagg och för att dessutom sätta en personlig prägel på dem så smyckas många plagg med bokstäver eller andra fina detaljer.

Varma kramar, Therese

lördag 30 oktober 2010

Lite betällningar ialla fall....







Kära vänner!

Jag lovade ju i förra inlägget att fotografera lite beställningar, vilket jag till viss del gjort. Inte så många som jag önskat, men några ialla fall. Tur ändå att jag kan visa lite beställningar, för alla idéerna på nyheter får dessvärre stanna i huvudet och i skissblocket just nu... Tänk om dygnet hade 48 timmar!!!

Bokstavsmössorna är populära och det är verkligen kul att så många vill ha dem. De översta H- och E-mössorna som är vändsydda i ett lite kraftigare trikåtyg är till syskonparet Hilda och Erik. Den marina M mössan är även den vändsydd till en liten Milton, vars mamma Hanna blivit en återkommande kund! Det är så kul med återkommande kunder - dels för att man får en mer personlig relation till er och dels för att det på något sätt ger bekräftelse på att ni gillar det jag gör! Det puderrosa- och vitrandiga lilla setet har min kära svägerska, som förövrigt också är en ständigt återkommande kund, beställt till sin lilla Agnes. Det sista randiga setet bestående av mössa och byxa i marint och turkost är till en liten Hugo, där hans moster beställt för att göra sin lilla systerson extra glad... eller kanske snarare hans mamma ;0)

Den dag dygnet får fler timmar så lovar jag er kortare leveranstider och mer nyheter... Hoppas att den dagen snart infinner sig ;0) Ni som vill beställa är hjärtligt välkomna att göra detta, men tänk på att göra det i god tid, då jag för närvarande har långa leveranstider..

Ta väl hand om er i höstrusket!!
Varma kramar, Therese

1 kommentar:

  1. Fint som alltid när det kommer från dig!! Hur har du det? Tänker ofta på dig, det var allt för länge sedan vi sågs!
    Kram!

    SvaraRadera