Välkommen till Krama - unika & personliga barnkläder!

Varma kramar är en blogg där du finner unika och personliga barnkläder av märket Krama. Det är jag som designar och sedan syr eller stickar kläderna. För att göra dem unika har jag valt att bara skapa ett eller ett fåtal av varje plagg och för att dessutom sätta en personlig prägel på dem så smyckas många plagg med bokstäver eller andra fina detaljer.

Varma kramar, Therese

tisdag 7 september 2010

Bokstavsmössa på finaste lille Arvid

Det har inte blivit så mycket nya kläder de senaste, men det beror på att jag främst fokuserat på beställningar, men även på lite presenter till vänners barn. Igår blev jag så glad! Finaste bilderna på finaste lille Arvid i sin A-mössa nådde då min mailbox. Arvid kom till världen för bara några veckor sedan och hans kära föräldrar är nära vänner till oss. Tack snälla för de fina bilderna, som sagt, det är verkligen kul att få se små varelser i Kramakläder!
Ha en skön kväll!

Varma Kramar, Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar