Välkommen till Krama - unika & personliga barnkläder!

Varma kramar är en blogg där du finner unika och personliga barnkläder av märket Krama. Det är jag som designar och sedan syr eller stickar kläderna. För att göra dem unika har jag valt att bara skapa ett eller ett fåtal av varje plagg och för att dessutom sätta en personlig prägel på dem så smyckas många plagg med bokstäver eller andra fina detaljer.

Varma kramar, Therese

söndag 10 januari 2010

Lite nya mössor...







Idag har jag tagit mig tid till att sy lite igen. Det var på tok för länge sedan så nu kände jag att det var på tiden. Sex mössor, två påbörjade kjolar och en påbörjad klänning blev det. En av min dotters "bästa kompisar" Junie fyller 1 år på tisdag, så en av mössorna är till henne. Klänningen var även den tänkt till Junie, men dessvärre tog min vita tråd slut... vi får väl se om jag hinner få den färdig tills på tisdag... Här ser ni bilder på några av mössorna, kjolarna och klänningen lägger jag ut när de är färdiga.

Varma kramar, Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar