Välkommen till Krama - unika & personliga barnkläder!

Varma kramar är en blogg där du finner unika och personliga barnkläder av märket Krama. Det är jag som designar och sedan syr eller stickar kläderna. För att göra dem unika har jag valt att bara skapa ett eller ett fåtal av varje plagg och för att dessutom sätta en personlig prägel på dem så smyckas många plagg med bokstäver eller andra fina detaljer.

Varma kramar, Therese

onsdag 20 januari 2010

Doppresent till lilla Agnes




När min mans brorsdotter Agnes döptes för ett par veckor sedan fick min man och jag äran att vara gudföräldrar till henne. Vi kände då att vi ville ge lilla Agnes något personligt i dopgåva och valde därför att köpa en vit docksäng, till vilken jag sydde ett litet täcke och en gullig liten kudde. Täcket dekorerades med en vacker naturvit spets och kudden pryddes med en ängel. Jag tyckte att det var passande med en liten ängel i dopgåva. De fina tygerna är i 100% bomull och kommer från www.sallybazar.se Skulle någon vara intresserad av att beställa något liknande så är det bara att maila mig på varmakramar@gmail.com

Trevlig kväll och varma kramar, Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar