Välkommen till Krama - unika & personliga barnkläder!

Varma kramar är en blogg där du finner unika och personliga barnkläder av märket Krama. Det är jag som designar och sedan syr eller stickar kläderna. För att göra dem unika har jag valt att bara skapa ett eller ett fåtal av varje plagg och för att dessutom sätta en personlig prägel på dem så smyckas många plagg med bokstäver eller andra fina detaljer.

Varma kramar, Therese

lördag 30 januari 2010

1-årsklänningen är klar!




Som jag tidigare skrev fyllde en av min dotters "bästa kompisar" Junie 1-år för några veckor sedan. Klänningen till henne hann bli klar i tid och jag tror att hon blev glad för sin lilla present. Åtminstone gillade hon pappret och snöret, men hennes kära mamma verkade iallafall jätteglad för klänningen ;0) Den är sydd i 100% bomull. Tyget är i härlig rosa med vita prickar och livet och hängslena är fodrade i vitt. Liknande kommer snart ut till försäljning.

Varma kramar, Therese

2 kommentarer: